תרופת הטרסיבה לאחת מתשע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מי מכיר מי יודע פרטים על תרופת הטרסיבה ואיך משפיעה על חיי היום יום מה הן תופעות הלוואי הנפוצות ואיפה אפשר לקבל מימון לתרופה שהיא מחוץ לסל. תודה ג"ד נ.ב. האם ידוע לכן על פורם סרטן הריאה או גרורות בריאה ?
ג"וד היקרה שלום, טרסבה היא תרופה המעכבת את התפתחות סרטן הריאות. נקראת גם בשם: Tarceva = Erlotinib hydrochloride. תוכלי למצוא סקירה על התרופה וכן כתבה על תוצאות מחקר שהתפרסם לאחרונה בשני הקישורים הבאים: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/4285/xCT/39 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3901/xCT/23 פירוט לגבי תופעות הלוואי של הטרסבה מובא בדף המידע של Medline Plus על התרופה: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginfo/uspdi/500577.html לצערנו לא מצאנו פורומים ישראלים ספציפיים לסרטן הראות. נסי פורום זה באנגלית- http://lchelp.org/ בעניין מימון התרופה, אין לנו מה להוסיף מעבר לרשימת הקרנות שהבאנו בתשובתנו לשאלתך ב-29.1.2006 מקווה שהצלחנו לעזור במשהו, צוות אחת מתשע