רגיעון ליילה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ידוע לכן אם ניתן לקחת רגיעון ליילה? אני לוקחת טמוקסי. אשמח מאוד לתשובה מהירה ככל האפשר. אני מקווה לישון טוב יותר, גלי החום אינם נותנים מנוחה
דורית היקרה שלום, מתשובותיהן של שתי רופאות בפורום זה נראה כי אין מניעה ליטול רגיעון. צרפתי לך את הקישורים לתשובותיהן: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/263/xFT/89442/xFP/89477 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xFT/90457/xFP/90693 מקווה שיהיה לך לילה שקט, בברכה, אנה