שאלה לבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום עברתי כריתה בשד שמואל. מעוניינת מאוד בשחזור בסילקון( בניפוח) האם אחת מכם עברה שחזור בשיטה זו? לנו כחולות ( חברות בכללית) יש אפשרות לשחזור דרך קופת חולים הכללית למי יש המלצה על רופא טוב ולא חשוב המיקום בארץ תודה לכן. ברכה
לברכה שלום אני עברתי כריתה מלאה ושחזור משריר של הבטן, בביה"ח דרך קופ"ח מאד מאד מרוצה מוזמנת להתקשר/להפגש ואף לראות שיהיה לך בהצלחה ברכה כתב/ה: > > לבנות שלום > עברתי כריתה בשד שמואל. מעוניינת מאוד בשחזור בסילקון( בניפוח) > האם אחת מכם עברה שחזור בשיטה זו? > לנו כחולות ( חברות בכללית) יש אפשרות לשחזור דרך קופת חולים > הכללית למי יש המלצה על רופא > טוב ולא חשוב המיקום בארץ > תודה לכן. > ברכה
שלום לך אני עברתי כריתה מלאה דו צדדית עם שיחזור מסיליקון ואכן דיי מרוצה. עם בגדים ואף בבגד ים זה נראה סביר אך יודעת שיש הבדל כשזה בצד אחד. נותחתי אצל עדאל מהדסה דרך הקופה.