לזינה-פרטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זינה ערב טוב מה שלומך היום?נעלמת? זה כל כך מצחיק אותי לכתוב פרטי כאילו שזה סודי להיפך אני רוצה שכל הבנות יקראו את מה שאנחנו כותבות. היום כבר לא יכולתי הגבתי את תראי כבר - לאני. בכל מקרה תשמיעי קול שנדע שהכל בסדר איתך . ביי אני
הי לכן בנות! הכן נעלמתי אני על הפנים היום כל היום אני במיטה, עכשיו קמתי לשתות ולחזור למיטה אז לילה טוב לכולכן, אני מקווה לקום יותר טוב בבוקר. תודה על ההתענינות אוהבת את כולכן הרבה בריאות "זינה הלוחמת"
לילה טוב חמודה תרגישי טוב ותאגרי כוחות אוהבת אני