למירי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מירי בוקר טוב! נעלמת, מה שלומך? איך עבר עליך השבוע? את לקראת הטיפול האחרון...... א ח ר ו ן את מאמינה? תשמיעי קול "זינה הלוחמת"
הי זינה, לצערי נעלמתי כי הייתה לנו קלה במחשב ולא יכולתי לתקשר כמה ימים. אני ממש בסדר תפקוד 100% רגיל. היה לנו סופשבוע נהדר עם הילדים מזמן לא בילינו ככה, היינו כל היום בחוץ. מה שלומך? איך את מרגישה, איך הייתה השבת? נכון ביום חמישי הקרוב טיפול אחרון לגמרי, סופרת ת'ימים להיות אחרי...... תודה על הדאגה, ביי בינתיים מירי