לאנה, אני תמר, ולכולם...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנה בוקר טוב! מה שלומך הבוקר? רציתי לעדכן אותכן,: 1. קיבלתי אישור של הועדה הרפואית לשירותים מיוחדים ל 50% שזה אומר בסביביות 1000 ש"ח לחודש למשך חצי שנה. ואחר כך ניתן שוב לערער, והתביעה הבקשר לנכות עדין בטיפול. 2. יש החזר נסיעות גם לכימו' היום קיבלתי גם את זה. שלכן "זינה הולחמת"
אני שמחה מאד בשבילך, נהדר!!!
זינה היקרה שלום, אני שמחה על החדשות הטובות. אני מקווה שניצחון זה ייתן לך כוחות נוספים ויחזק אותך במאבק שלך אשר מתקרב לסופו. מאחלת לך רק בריאות, אנה