בדיקה ראשונית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חברתי ואני, שתינו בנות 28 וכדי ליצור לעצמנו "שקט נפשי" הרינו מעוניינות לבצע בדיקה ראשונית לבדיקת שד. למי עלינו לפנות לשם כך? תודה
למיכל שלום רב, אתן אמורות לפנות לכירורג שד, הנמצא בדרך כלל במרכזים לבריאות האישה של קופות החולים השונות. לעתים אפשר לפנות ישירות למרכז עצמו לקביעת התור, לעתים - דרך המרכז לקביעת תורים של קופת החולים או דרך רופא קופת החולים שלכן. (זה תלוי בקופת החולים שאליה אתן שייכות). גם אם יאמרו לכן שאתן צעירות מדי - אין סיבה לוותר על זכותכן לבדיקה. המודעות שלכן לבריאותכן חשובה מאד, וראוייה להתייחסות רצינית. בברכה, צוות אחת מתשע