שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא/רופא אני כרגע בטיפול כימי אני מקבלת את הטיפול ביום חמישי וכול טיפול ממש אותם תופעות במחזריות קבועה אני מצליחה לעבור עד ערב שבת עם זאופרן 8 מילגרם בלבד כול 12 שעות וזה אכשהוא יעל אבל מערב שבת עד מוצאי שבת כולל זה ממש קטסטרופה המון המון הקאות ובחילות זאופרן 8 מילגרם בלבד לא יעיל השאלה האם אפשר לקחת זאופרן בימים קשים כול שמונה שעות ? או להוסיף עוד כדור לזאופרן ואיזה כדור? מודה לכם יונית ו
יונית כתב/ה: > > לרופא/רופא > > אני כרגע בטיפול כימי > אני מקבלת את הטיפול ביום חמישי וכול טיפול ממש אותם תופעות > במחזריות קבועה > אני מצליחה לעבור עד ערב שבת עם זאופרן 8 מילגרם בלבד כול 12 שעות > וזה אכשהוא יעל > אבל מערב שבת עד מוצאי שבת כולל זה ממש קטסטרופה המון המון הקאות > ובחילות > זאופרן 8 מילגרם בלבד לא יעיל > השאלה האם אפשר לקחת זאופרן בימים קשים כול שמונה שעות ? או > להוסיף עוד כדור > לזאופרן ואיזה כדור? > מודה לכם > יונית > ו >
שלום יונית, צר לנו שהתשובה לשאלתך מתעכבת. השאלה הועברה לאחת מיועצות הפורום ואנו מקוות שתשובתה תתקבל בהקדם.