לכל הבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות, מה שלומכן היום? השמיעו קול. תמר
הי שלום לך! מה קורה איתך אני שמחה שאת לא עוזבת אותנו בפורום, אני מתחילה הקרנות ב 20 לחודש למשך 6 שבועות, כל יום ב 17.30 בערב בבלינסון במרכז הישן לצערי אבל בחדש אין מקום לזמן הקרוב רק לאחרי מרץ ואני צריכה להתחיל כבר. אבל, לא משנה בעיקר לסיים ולהיות אחרי. ראיתי ששאלת עוד שאלה אני לא זוכערת מה שאלת אבל אל תתחילי לחפש בעיות מתחת לאדמה. הרבה בריאות וכוח ולא לעזוב אותנו. "זינה הלוחמת"