האם יש סיכון בחזיות פושאפ??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לא ידעתי באיזה פורום לשאול. אשמח אם תוכלו להשיב לי. אני בת 28. יש לי פיברואדנומות בשדיים. אני נמצאת במעקב קבוע. יש לי חזה לא גדול ואני "נעזרת" מאוד בחזיות פושאפ. השאלה היא האם חזיות פושאפ יכולות להוות סיכון עבורי בגלל פיברואדנומות? תודה
קישור למודעה ותיקה בנושא: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xFT/54205/xFP/54205
שלום לך לא ארבה במילים התשובה היא חד משמעית לא תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן