לגבי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גבי שלום. תוכלי בבקשה רק להגיד באיזה שיטה עשית את השיחזור???? תודה !
היי גבי, אני שאלתי אותה שאלה את האונקולוג מאחר וגם אני שמעתי/קראתי כמוך לדעתו מחקרים מראים כי הטופו מועיל ובהחלט אינו מזיק.
הדיעות מאוד חלוקות בגלל הפיטואסטרוגנים שאין עליהם מחקר מדעי,לדעתי כמות קטנה לא מזיקה וגם הרופאה שלי חושבת כך.תודה לך שוב גבי
לספיר מגבי - שחזור עשיתי את השחזור משריר של הבטן ואני מאד מאד מרוצה את יכולה להתקשר/ להפגש ואף לראות 051-260179 035743849
לספיר שלים כנראה שטעיתי בהודעה עשיתי את השחזור משריר של הבטן ואני מאד מאד מרוצה את יכולה להתקשר/ להפגש ואף לראות 051260179 035743849 גביגבי כתב/ה: > >