סרטן שד? אצל גבר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לשאול כאשר מתגלה סרטן שד האם ישנם מספר גושים באותו שד או מספר גושים בשני השדיים? אני בן 32 וגיליתי מן גושים מוזרים בחזה שלי (שני הצדדים)נראה במישוש כאילו מדובר בגושי שומן. מה יכולה להיות הסיבה לכך? רקמת שד משתנה בגלל הורמונים, חלילה סרטן שד, או יכולה להיות סיבה אחרת? אודה על הרגעה עד לביקורת ביום א' הקרוב אצל כירורג.
לפי מה שקראתי, סרטן אצל גבר זה ממש ממש ממש נדיר
מויש שלום לסרטן שד יש מספר וריאנטים ואינני רוצה להלחיץ אותך לשב גושים בשד אצל גבר יכולים להתפתח מתרופות מסוימות כמו כן ישנו גושים שומניים תת עוריים שיכולים להיות אחד או מרובים טוב תעשה אם תלך להבדק אצל כירור שד ותוכל להרגע תודה שפנית לאתרינו