הקשר בין סרטן השד לטיפול בלייזר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש קשר בין התפתחות סרטן שד לבין הסרת שיער בלייזר בבית השחי?
לקריאה נוספת והעמקה
דינה היקרה שלום, לפי דעת מומחים הלייזר אינו מסרטן ואינו מפיק קרינה. יחד עם זאת, הלייזר מפיק חום ולכן עלולה להופיע כווה שטחית, שחולפת תוך זמן קצר, ברוב המקרים ללא טיפול, ולעיתים בעזרת משחה. באם תרצי תוכלי להפנות את שאלתך לפורום של הסרת שיער עם לייזר. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1144 מחיפוש בפורום זה להלן התשובה שלהם: " לייזר אינו גורם לסרטן, וקרני האור שלו אינם פולטים קרינה מייננת. אין קשר בכלל לזמן שהלייזרים קיימים (למעלה מ 30 שנה ברפואה)". בברכה, אנה