שלום לכולם,אני מתאוששת...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כל הכבוד! חזקי ואמצי, כולנו איתך!!!!!
הי שילגית! הדאגת את כולם אנחנו שמחים לשמוע ממך, הרבה כוח, חיזקי ואימצי, אנחנו פה איתך "זינה הלוחמת"
שלגית היקרה שלום, אנו מודים לך על שבחרת לעדכן אותנו במצבך. את בוודאי מתארת לעצמך את גודל הדאגה שהתעוררה בפורום זה נוכח מכתב המצוקה שלך. אני מקווה שהמכתבים החמים ומלאי הדאגה והאמפתיה של משתתפי פורום זה הצליחו ולו במעט להקל על מצוקתך. אנו שמחים שאת מרגישה טוב יותר ומקווה שאת יודעת שאנו כאן בשבילך. בתקווה להתאוששות מלאה, אנה
שילגית שלום אני כל כך מאושרת שחזרת אלינו. את לא יודעת כמה דאגתי לך. את צריכה לזכור שתמיד יש תקווה. תמיד יהיה מי שיעזור לך. החזרת לי את החיוך לפנים.
הי שילגית, הדאגת אותי!!!!!! אני ממש שמחה שחזרת אלינו, צריך הרבה כח לסיפור הזה ואני בטוחה שהוא קיים בתוכך! ומותר לבכות ולהרגיש down לפעמים - אבל אל תיעלמי לנו, בדיוק בשביל זה אנחנו פה! רק תצייצי אנחנו כבר קופצות... שיהיה לך ערב נפלא......... מירי