טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 57 לפני 5 חודשים בבדיקת ממומגרפיה שגרתית התגלה DCIS בלוטות נקיות. עברתי למפקטומי וסדרה של הקרנות.כוון שיש לי HER 2 חיובי +3 (ER PR שלילי) קיימת שאלה אם לקחת טיפול תרופתי- טמוקסיפן ,ארימידקס .או לא. חלק מהרופאים כן ממליצים לקחת וחלק לא ממליצים . אם לקחת מה הטעם ואם לא מהי רשת ההגנה עבורי שהרי אישה עם ER ו PR חיובי מקבלת טיפול תרופתי לחמש שנים. ולפי מה שקראתי HER 2 הוא דווקא הסוג האלים יותר . תודה על התשובה
רותי שלום, אני מנסה מאתמול לשלוח תשובה למייל שלך אבל או שהתיבה מלאה או שהכתובת לא נכונה. המייל חוזר כל הזמן. אנא תקני את התיבה שלך. דנה
רותי שלום, אני מנסה מאתמול לשלוח תשובה למייל שלך אבל או שהתיבה מלאה או שהכתובת לא נכונה. המייל חוזר כל הזמן. אנא תקני את התיבה שלך. דנה