למירי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לך! שיהיה בהצלחה היום ושיעבור מהר מחזקת אותך ומעודדת "זינה הלוחמת"
הי זינה, תודה חמודה, הטיפול עבר ממש בסדר (אין לי בעיה בטיפולים בדר"כ) הצרות מתחילות בשבת 3 ימים אחרי. בכל מקרה המליצו לי על תרופה מיוחדת בקשר לכאבים החזקים בעצמות ובשרירים ואני לוקחת אותה כבר 10 ימים, היא מתחילה לפעול אחרי 12-14 כך שאני מקווה שלטיפול הזה ולטיפול הבא (אחרון!!!) אני מכוסה ואהיה פחות על הקרשים. בכל מקרה גם את הכאבים אני מקבלת באהבה - זאת הדרך היחידה לחזור ולהיות בריאה לא? שתהיה לך ולמשפחה אחלה שבת, נדבר.... ביי, מירי
שבת שלום מירי! נהדר אני באמת מקווה שיעבור לך יותר קל הטיפול הזה.אשמח לדעת איזו תרופה נתנו לך. ונחכה יחד איתך לטיפול האחרון!!!!!!!!!! לא יאומן ה.... כבר בסוף אז שיהיה בהצלחה והרבה בריאות. "זינה הלוחמת"