לזינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זינה בוקר טוב מה שלומך איך את מרגישה? תשמיעי קול
בוקר טוב חמודה! השכמת קום היום? אני בסדר החלטתי פשוט לא לחהתיחס להשמצות וכו... ולהמשיך בבמה שנוח לי רק חבל שאותה אחת לא מספיק רגישה ולא מבינה שיש דברים גם מעבר למחלה שצריך לחלוק בסכ" הכל החיים שלנו היום הם סביב המחלה אם אנחנו רוצות או לא. אבל בואי נרד מהקטנוניות הזו לא מתאים לי לשחק בקטנות. אני בסדר נכנסתי במלו המרץ לעבודה עם כצת יותר אנרגיות. שיהיה לך אחלה בוקר ולא להתיחס רק בריאות "זינה הלוחמת"