המלצה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לקבל המלצה לאונקולוג במכון האונקולוגי בתל השומר. אמי חולה מאד, והרופא שהגענו אליו שם היה מאד לא נעים אלינו. מאד יעזור לקבל חוות דעת על רופא/רופאה עם גישה אנושית ומתחשבת. תודה רבה.
יהודית הי! אני יכולה להמליץ לך על אונקולוגית בקפלן דר' בן ברוך נועה היא מקסימה מקצועית בצורה מדהימה אני ממליצה עליה בחום, אם אתם מהאזור אז כדאי לכם מאוד. בתל השומר אני לא מכירה מצטערת . החלמה מהירה והרבה בריאות "זינה הלוחמת"