עתירה לבית משפט בנושא ההרצפטין!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הנשים והגברים,שזקוקים לתרופת ההרצפטין כתרופה משלימה, אני מתכוון לעתור לבית משפט נגד מנכ'ל משרד הבריאות, על ההחלטה לא לסווג את התרופה בסל הבריאות ,אבל אני זקוק לחוות דעת מומחה או מומחים אשר יסכימו להופיע בבית משפט עם הוכחות רפואיות, יש לי עו'ד שמוכן ללכת עד הסוף, מחכה לעזרה ראובן,
הי ראובן. מה שלומך? איזה סוג של עזרה אתה צריך אם כבר יש לך עו"ד? אני אשמח לשתף איתך פעולה ככל האפשר. נעמי
מניין לך הידיעה הזו?על סמך מה אתה כותב את זה?בהתייעצות שלי עם עורך דין הובהר לי שאין סיכוי.אם יש לך פרטים נוספים אז תפרט...................
העו'ד שלי אמר לי שלפי החוק אפשר להגיש עתירה עם חוות מיקצועית ,כמובן עם נימוקים חזקים ותומכים ,ומשרד הבריאות צריך לנמק מדוע כאשר יש גרורות התרופה בסל, וכאשר רופא מומחה דוגל בעד מתן התרופה ,למניעת גרורות , חובה על משרד הבריאות לנמק מדוע הם לא מאשרים בסל התרופות. אני זקוק למומחה עם חוות דעת. זמני אוזל עלי לקבל הרצפטין עד לאמצע חודש הבא ראובן