הודג'קין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39 וחליתי בעבר בהודג'קין טופלתי בהקרנות ועכשיו חליתי בסרטן השד עקב הקרנות. אם יש מישהי שהסיפור מוכר לה ויכולה/רוצה לדבר
הי עח, מה שלומך? גם אני חליתי בהוצ'קין בגיל 20 ועכשיו אני בת 33 חליתי בסרטן השד. עברתי ניתוח ואני מקבלת טיפול כימותרפי + הרצפטין. איזה טיפול את מקבלת? נעמי
הי נעמי מה שלומך? אני מבינה שאת כבר בטיפול - תחזיקי מעמד - חזק ואמץ! אני עדיין לא מקבלת טיפולים מכיוון שאני רק בתחילת דרכי אני אמורה לעבור ניתוח בזמן הקרוב - ממליצים לי כריתה מלאה, האם גם את עברת כריתה מלאה? באיזה בית חולים? האם את נשואה? אני אם ל- 4 ילדים - בן 10, בן 7, ותאומות בנות 11 חודשים. והאמת שזה מה שהכי קשה לי במקרה הזה, אני חליתי בגיל 21 בהודג'קין והיום אני בת 39. ספרי לי איך עוברת עליך התקופה הזו נשתמע עח