לאני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבינה שהיית בועדה רפואית.לשם מה?לקבלת אחוזי נכות בגלל הכמימותרפיה?או לשם הארכת הנכות? כמו כן תכתבי אילו שאלות נשאלת שם ע"י הרופא?אני הגשתי בקשה להארכה בגלל שהיד שלי לא בסדר מאז הניתוח,סביר להניח שיזמנו אותי לועדה .הכיני אותי מעט.
הי! לא אני היתה בועדה אלא זינה. ה"ועדה" היתה מול רופא אחד ששאל איך אני מרגישה? מה אני לא יכולה לבצע לבד? מי עוזר לי? ממתי המחלה מתי התגלת? מתי היה הניתוח? האם אני יכולה להתקלח ולהתלבש לבד? כל מיני שאלו כאלו ולא בידיוק נתן לדבר מעבר. באחת מתשע הציאו לי לספר הכל אבל הוא לא נתן לי כל כך לדבר, בכל אופן את יכולה להתיעץ עם "אחת מתשע" הן מכוונות מה לאמר ומה לעשות. בהצלחה והרבה בריאות "זינה הלוחמת"