עבודת חקר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נגה גולדשטין תלמידה בכיתה ו שעושה נושא חקר על סרטן השד! ויש לי כמה שאלות : איזה טיפולים קיבלתן ? במשך כמה זמן נימשכו הטיפולים? מה הרגשתן בזמן הטיפולים ואחריהן כולל תופעות לוואי? באיזה גיל נתגלה הסרטן? האם אתן יודעות למה נוצר אצלכן הסרטן? הם יש לכן עצה לנשים בריאות? האם היה לכן סרטן אחר בעבר? קראתי מאמר על כך שאכילת סויה למניעת סרטן שנויה במחלוקת ,האם אכלתן סויה בילדותכן (גילאים 10-18)? אשמח אם תענו לי על שאלותי נגה גולדשטין!...
נגה שלום רציתי קודם כל לשאול איך זה שבכתה ו' נתנו לך עבודה מסוג זה? נראה לי גיל צעיר מדי.