חוות דעת נוספת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי לפני כשלושה שבועות כריתה מלאה של השד לאחר שהתגלו גידול רב מוקדי (שני מוקדים). בבדיקות שערכתי וכן בפתולוגיה שנלקחה בניתוח נמצא שהבלוטות נקיות והגידול מפושט רק בשד עצמו. לאחר התלבטויות רבות קבעו הרופאים פרוטוקול לטיפול. שאלתי היא האם יש מקום לקבל חוות דעת שנייה ומהם הכלים שיש בידי להחליט בין הפרוטוקולים השונים ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
למורן שלום, אנו מאד ממליצות לקבל חוות דעת שניה ואת מוזמנת לקרוא את הפרק בשם זה באתר האינטרנט שלנו, במדור "מידע\מידע רפואי". כתובת האתר www.onein9.org.il