לתמר מחכות לעידכון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תמר חמודה! מחכות לעידכון ממך מה קורה עם הבדיקה איך עברה לך? והאם נתנו לך תוצאות במקום? הרבה בריאות ובלי לחץ "זינה הלוחמת"
הי זינה, חזרתי עכשיו הביתה, לא היה כל כך נורא ובנתיים גם ההרדמה עוד לא פגה. התשובה תהיה בעוד כעשרה ימים נקווה לטוב. תמר
תמר חמודה! יופי אני שמחה שסימת לעידכונך גם כשההרדמה יורדת לא כל כך כואב מה שכן יכול להיות כצת כמו שטף דם ואין מה להילחץ מזה. ותנסי את ה 10 ימים לעבור כמה שיותר רגוע אנחנו פה איתך. בהצלחה "זינה הלוחמת"