שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חליתי לפני כ- 9 חודשים עברתי כימוטרפיה, מסטקטומי בשד אחד ובשני הוצאת פריבדנומה+ הקרנות לצד המסטקטומי. יש לציין שבצד המסטקטומי הבלוטות היו נגועות. לאחרונה החלו כאבים בשד שבו הוצאו הפריבדנומה, מעין גודש ועקצוצים והפרשה לבנה מהפטמה. האם מצב זה יכול להיות סימן לא טוב או שמה זה לא הגיוני היות ועברתי כימוטרפיה? מאד לחוצה ומודאגת. אשמח לקבל תשובה בהקדם. תודה א.
שלום לך קודם כל אל תלחצי עקצוצים ואי נוחות עדין לא מלמדים שמשהו לא בסדר מה שאת צריכה לעשות את ודאי יודעת זה פשוט לפנות לבדיקה כירורגית או לרןפא שניתח אותך אני מאמין ש הכל בסדר רק לכי להבדק בברכה דר זילברמן
שלום לך קודם כל אל תלחצי עקצוצים ואי נוחות עדין לא מלמדים שמשהו לא בסדר מה שאת צריכה לעשות את ודאי יודעת זה פשוט לפנות לבדיקה כירורגית או לרןפא שניתח אותך אני מאמין ש הכל בסדר רק לכי להבדק בברכה דר זילברמן
אני ממלצה להגיע לבדיקה אצל רופא-אונקולוג מטפל ע"מ שיבדוק שד הכואב ולפי הצורך יחליט על המשך.בהקדם. בברכה ובהצלחה