אני חוזרת על שאלתי לגבי תוצאות בדיקת אולטראסאונד..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח אם תוכל להיות לי תשובה מהירה כי אני ממש לחוצה בתוצאות האולטראסאונד היה כתוב לי כי בשעה 9-10 בהיקף שד הודגם תהליך מוצק לובולרי, היפוקאוגני 0.6*1.3 ס"מ, בפתיחת דופלר צבע כלי דם בודדים בתוכו, מרקם השד בלוטי בשד שמאל היה כתוב לי - מרקם בלוטי. לא נצפו ציסטות או גושים אני נורא מפחדת. מה זה אומר?
אני בת 27.5. האם יש חשש לסרטן???
י היקרה שלום, שאלתך נשלחה לאחד היועצים בתחום. אני מקווה לתשובה בהקדם. בברכה, אנה