תזונה נכונה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכל הבנות שלום והרבה בריאות! אני מעוניינת לפתוח קבוצת תמיכה לתזונה נכונה אשמח לשמוע הענות ותגובות מכם . האם יש הענות ומה דעתכן\ם. תודה ובריאות "זינה הלוחמת"
למה קבוצה? מציעה לך ללכת לטיפול פרטני. לא כולנו מאמינות בתזונה מסויימת. אם יש לך תזונאי או שיטה מתאימה לך (ואת החשובה) לכי על זה.אל תחכי לגיבוש קבוצה בריאות שלימה
רינת חמודה! אני לא מחכה לקבוצה אני מציאה לקבוצה, אם לא הייתי מנסה לא הייתי מציאה. "זינה הלוחמת"