גודש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום א' אני הולכת לעבור Cut-Tru Biopsy על שני גושים שהתגלו בשד הימני שלי. בינתיים, בימים האחרונים אני מרגישה כאילו גודש באותו השד. מה לעשות? תודה, תמר
לקריאה נוספת והעמקה
תמר שלום למה כוונתך ב"גודש"?
אני נערה בת 17, ומראשית צמיחת השדיים (גיל 12)הרגשתי גושים בשנייהם, תחילה הם היו קטנים אבל היום הם מאוד גדולים. האם גם בגיל שלי יכולה להופיע מחלת סרטן השד או זהו תסמין כלשהו בגיל ההתבגרות? תודה מראש, מיכל
לא לעשות דבר ללכת ולבצע את הביופסיה
בהצלחה חמודה ואני מקווה שהכל יהיה בסדר מחזקת אותך. "זינה הלוחמת"