לאנה פרוצדורת ההקרנות.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה צהרים טובים.! ביום ראשון עברתי את הטיפול האחרון ומקווה שלתמיד... אני מרגישה זבל בינתיים אבל יודעת שתוך יום יומים זה יעבור, ואם כל זה אני עובדת. רציתי לשאול מה הפרוצדורה בהקרנות ,קבעו לי ל 31 לחודש בבלינסון פגישה, מה אני צריכה לדעת ספרי לי בבקשה.. תודה ובריאות לכולם "זינה הלוחמת"
זינה היקרה שלום, אני שמחה שסיימת עם הטיפולים ומאחלת לך רק בריאות. באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לנושא בו המידע החיוני שיעזור לך לעבור את התקופה ביתר קלות. אני מצרפת לך קישור לפרק זה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=radiation.doc אני תקווה שמידע זה יעזור לך. תמשיכי לעדכן אותנו, אנה