מה זה אומר התאגדות פירוטית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת u/s (סונר) נמצא לי בשעה 12 התאגדות פיבוטית. מה משמעות הדבר
גלית היקרה שלום, ראי קישורים בפורום זה לשאלות דומות: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/256/xFT/182936/xFP/182936 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/256/xFT/104759/xFP/104775 כפי שאת רואה מתשובות המומחים לשאלות זהות ,לא ניתן להשיב על שאלה זו דרך האינטרנט, אלא עלייך לגשת לרופא כירורג שהפנה אותך לבדיקה אשר בפניו כל הפרטים הרלוונטיים. בברכה, אנה