טיפול תרופתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לחברי הפורום שלום, אשמח אם תוכלו לענות: 1. האם טיפול בתרופות ממשפחת אנטי-ארומטאז (לדוגמא FEMARA) עדיף מטיפול בטמוקסיפן (אנטי-אסטרוגן)? האם יש יתרון לטיפול משולב בשתיהן? כמה עולה טיפול בפמרה? 2. הרופא אמר שהטיפול התרופתי יתחיל כ-6 שבועות לאחר הניתוח. אני מבין שמבחינת תופעות הלוואי, יש צורך לחכות עם הטיפול הכימותרפי עד להתאוששות מהניתוח - אבל למה לא להתחיל את הטיפול בטמוקסיפן מיד? (בהתחשב שתופעות הלוואי של הטמוקסיפן או הפמרה הרבה פחות קשות). (הטיפול אחרי המנופאוזה). בתודה, אורן
מעכבי ארומטאז עדיפים על פני טמוקסיפן בנשים פוסטמנופאוזליות נותנים רק אחד מהם ולא שלוב פמארה עולה 800 שח לחודש