דיאטה לאחר טיפול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניינת לפתוח קבוצה לדיאטה לאחר טיפולים מאזור רחובות המעונינות אשמח שתכתבו. ועוד משהו מ ח ר א נ י ב ט י פ ו ל ה א ח ר ו ן ........ אני לא מאמינה אבל אני בסוף לפני הקרנות תודה לכולם... "זינה הלוחמת"
זינה יקרה כל הכבוד לך שיהיה לך בהצלחה מחר עם הטיפול האחרון . כל הכבוד על האופטימיות הלוואי עלי קצת מאופטימיות שלך אני לפני ניתוח ביום שני אני מתאשפזת עשיתי כבר כימו ואח"כ הקרנות ואני רוצה להגיד לך שאת ממש מושא לדוגמא בשבילי אז יישר כח. אני
אין לך מושג עד כמה את צורקת. לא סתם קיבלה זינה את שמה. בהצלחה לך ולא לשכוח לשמור על גישה חיובית!
לזינה הלוחמת, מאחלים לך המון הצלחה ובריאות. מכל צוות "אחת מתשע"