שיחזור והקטנת שדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר מסטקטומי ולפני שחזור באמצעות שתל סיליקון: מהם הסיכונים הכרוכים בהקטנת השד (הבריא) בעיקר לעניין הצילוק ואיבוד התחושה בפיטמה. האם יש שיטות הקטנה שמצמצות את הסיכונים הנ"ל. יש לציין כי מדובר בשד גדול , כבד ונפול נשים שעברו את הניתוח ומכנות לשתף בנסיונן אנא כתבו אלי ל [email protected]
בפורום השכן: http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120 עונה כירורג פלסטיקאי מומחה לשחזורי שד. מוזמנת לשאול אותו.