סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני לאחר הוצאת גוש בשד ימין גודל הגוש 2 ס"מ נמצאת בתהליך קבלת טיפול כימותרפי ( קיבלתי 2 טיפולים מתוך 4 ) מכל המיקרים שאני מכירה , לאחר כל הטיפולים יש הפוגה של 4-5 שנים ושוב מופיעה המחלה או באותו שד או במקומות אחרים בגוף אם זה המצב, אז למה לענות את הגוף בכל הטיפולים הכימותרפים ? השאלה שלי לכל המומחים בנושא , האם יוצאים מזה לגמרי וחוזרים לחיים נורמלים ? או שהטיפולים בסה"כ דוחים את הקץ בכמה שנים ? מתוך הסטטיסטיקה הקיימת לגבי נשים שחלו בסרטן השד , מה אחוז הנשים ששרדו עד לגיל 70 או 80 להתיחסותכם אודה מהמודאגת
מחלה יכולה לחזור גם בשנתיים הראשונות. ואים רופא-מטפל היחליט לתת לך טיפול כימותרפי- זה רק בשביל לשפר פרוגנוזה כללית שתלויה בהרבה פראמטרים, אך בעיקר בגודל הגידול ו כמות הבלוטות לימפה נגועות . יש נשים שחופשיות ממחלה יותר מעשרים שנה. כך שסיימי טיפול שהתחלת וניהיה אופטימיים.
תעזבי את הסטטיסטיקות. תחיי היום בכל הכוח. אף אחד מאיתנו לא ממש יודע מה מצפה לו המחר.........