ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 42 ובצעתי בדיקת ממוגרפיה קודמת לפני כשנתיים. אין לי הסטוריה במשפחה, ולפני כחצי שנה הייתי בבדיקה אצל כירורג שד והבדיקה היתה תקינה. היום, בצעתי בדיקת ממוגרפיה שגרתית, בסיום הבדיקה נתבקשתי להכנס לבדיקת אולטרסאונד. לאחר הבדיקה הטכנאית מסרה שאין לי ממה לחשוש כי זו בדיקה שגרתית. האם כך הדבר ? האם יש איזשהוא ספק לגבי התוצאה ולכן נתבקשתי לעבור גם בדיקת אולטרסאונד? אודה לתגובה מהירה בתודה מראש רונית.
רונית היקרה שלום, לעתים נשים שעוברות ממוגרפיה נקראות לבצע בדיקת אולטרסאונד בגלל ממצע לא ברור. אכן כפי שציינה לך הטכנאית, ברוב המקרים התוצאות של הבדיקה מרגיעות. באם תרצי רשמי בפנינו את תוצאות הבדיקה ונשמח לסייע לך לפרשם. בברכה, אנה