הריון וסרטן שד-לרופאים נתתם 2 תשובות מנוגדות .
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאונקולוגית ולרופאת נשים מה הייתם מציעות לעשות? כל אחת מכן מושכת לכיוון שונה.
קיבלתם שתי דעות שונות מרופאות של שני תחומים שונים לחלוטין, הרי גם בין הרופאים הנוספים שהתיעצתם איתם יש חילוקי דיעות בנוגע לתזמון טיפולים ולידה. דחית טיפול כימי וביחוד בקורסים הראשונים אינה מומלצת. אין הבדל משמעותי לעובר בין 2 או 3 קורסים של טיפול כימי. חולות רבות מסימות גם 6 טיפולים לפני הלידה ונולדים ילדים בריאים ויפים. אין דעה אחת שהיא הדיעה הנכונה, אני מציעה לכם לבחור מי הרופא המטפל שלכם וללכת לפי המלצותיו, במקרה שלכם מרבה דיעות מרבה אי-בהירות. בהצלחה, טיפול קל ולידת ילד/ה בריא ד"ר בן-ברוך