הריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33. בחודש אוקטובר 2004 אובחנתי כחולה בסרטן השד גוש בגודל 1 ס"מ. עברתי 6 טיפולי כימו (CAFׂׂׂ/ בשל היותי נשאית גנטית של BRCA1 עברתי בחודש יוני 2005 כריתה דו צדדית (וכמובן שחזור מדהים - ד"ר שפלן). סיימתי כימו באפריל 2005. לא היו לי גרורות - בלוטות נקיות. אינו לא מטופלת בשום תרופה מאחר והרצפטורים שלילים וכך גם ה-HER2. היום גילית כי אני בהריון. מה עושים- (מעבר לשמחה כי הכל עובד כמו שצריך). יש לי שתי בנות. אשמח לקבל חוו"ד רפואית תודה ההריונית
באם האונקולוג המטפל לא מתנגד, אז אין סיבה שלא תשאירי את ההריון. מחלת השד לא תפגע בהריון וההריון לא אמור להמיר רת מחלת השד. מכל מקום, מומלץ לאחר מכן להשתמש באמצעי מניעה (לא הורמונליים) ולתכנן כריתה מונעת של השחלות סביב גיל 40.