אןלטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ- חודשיים עשית במדיקל ממוגרפיה התוצאה היתה גוש בגודל 5 מ"מ נשלחתי לבדיקת אולטרסאונד בבלינסון, לרופאה בשם קינן אישה מקסימה נשמה טובה עם הרבה חום האהבה ,והתשובה היתה ציסטה ומעקב בלי שום בדיקה,אפילו והגוש גדול מבקשת עצה או מידע אם להוציא המלצה של הרופאה לא לעשות כלום ואפשר לחות עם זה עד 120. לד"ר זילברמן בקשתה שאני יעדכן אותך לאחר בדיקת האוטרסאונד. אבקש חוות דעתך בנוסף לרופאת האוטרסאונד ד"ר קינן
בהמשך להודעה יש טעות מדובר ב- 5 ס"מ
בהמשך להודעה יש טעות מדובר ב- 5 ס"מ
בהמשך להודעה יש טעות מדובר ב- 5 ס"מ
בהמשך להודעה יש טעות מדובר ב- 5 ס"מ
שלום לך ותודה שזכרת לעדכן אני בדכ מנקר את הציסטות אך ידוע לי שיש גם גישות אחרות של מעקב מתוך ידיעה שציסטות נספגות אך כאמור כל אחד וגישתו כי כך היא הרפואה אני הייתי מנקר ציסטה בגודל זה וגם שולח את הנוזל לבדיקה ציטולוגית אין צורך לנתחה אלא אם חזרה יותר מפעמיים באותו מקום בהצלחה ותודה שחזרת אלי בברכה דר זילברמן
תודה רבה על התשובה, דבר חשוב שרציתי לעדכן אותך עד לפני 3 שנים עברתי טפולי הפריה חוץ גופית וקבלתי הרבה הורמונים, והתשובה היתה כתוצאה מההורמונים כמו כן גודל הציסטה הוא 4 ס"מ ירד ב- 1 ס"מ אשמח לקבל תשובה נוספת לאחר שמסרתי עוד פרטים ועוד פעם הרבה תודה עם ההתיחסות