AROMAZINE והקרנות לגולגולת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, 1. אמא שלי סובלת מסרטן שד גרורותי. נרשמה לה תרופה חדשה בשם - AROMAZINE או AROMASINE, ואני לא מוצאת שום מידע על תרופה זו באינטרנט. האם משהו מכיר? 2. מהן הסכנות הטמונות בהקרנה לגולגולת - ישנן גרורות ברקה ימין ובחלק האחורי של הגוגולת. לא במוח תודה לאל. איזו השפעה יכולה להיות להקרנות באזורים אלו? תודה, י.
יובל שלום- AROMASIN או לפי שם גנרי- EXEMESTANE היא טיפול דומה ל ARIMIDEX ו FEMARA- משפחה של מעקבי ארומטס. בדרך כלל מעט תופעות לוואי. טיפול בקרינה לגוגולת יכול לגרום לנשירת שער באזור הוקרן. ערב טוב
תודה על ההתייחסות. אבל האם ההקרנה יכולה לגרום לנזק למוח?
שלום לך הארומזין היא תרופה הורמונלית הניתנת לנשים בגיל הבלות שהרצפטורים שלהן לאסטרוגן חיוביים האישור של קופות החולים היא לקבל את התרופה לאחר שימוש בטמוקסיפן בדרך כלל נניח שנתיים טמוקסיפן ולאחר מכן הארומזיןגם הפמרה וארימידקס שייכות לאותה המשפחה לפניך הכתובת הבאה שתעזור לך לקבל מידע מתוך האתר של אחת מתשע http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=aromasin.doc בברכה, ריקי
תודה