סיכון גבוה לסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 36 ........ואמי נפטרה ממחלת סרטן השד. אני סובלת מרגישות גבוהה בחזה פעם בכמה זמן אני עושה בדיקה ידנית אך לפני כשנה שלחו אותי לממוגראפיה ומאז אני חוששת....האם זה קריטי?ובאיזה שלב בדיוק עושים את בדיקת הממוגראפיה אחרי מחזור? לפני?איך זה בדיוק הולך?
שלום לך רציתי לשאול אותך למה את מתכוונת כשאת כותבת רגישות, מפני שאם חלילה יש גוש זה לא כואב ובכלל סרטן השד לא כואב. מכיוון שלמרבה הצער אמך נפטרה בעקבות המחלה הכרחי שתעברי בדיקות ממוגרפיה באופן קבוע. אני מתפלאה שרופא המשפחה שלך לא אמר לך את זה. גם אם אמך חלתה זה לא אומר שגם את תחלי, אבל העירנות חשובה בכל מקרה. אם תתמידי עם בדיקות קבועות לא תהיי כל הזמן במתח.