סוג סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפרופ' שלום ! לפני כשבועיים נעשתה לי ביופסיה מגוש בשד ימין. אני בת 45 נוטלת גלולות (מינולט) אבקש הסבר לגבי הממצא הפטולוגי: גליל רקמת שד עם invasive ductal carcinoma עם מרכיב קטן של :intraductal carcunoma in situ, solid type. מודה מראש על תשובתך.
שלום לך בוקר טוב בוקר חדש ויפה אל תתיאשי את לא לבד בסיפור הזה אנחנו אתך וננצח לדאבוני חלית בסרטן שד ממאיר מהסוג השכיח המחלה ניתנת לריפוי חסרים לי קצת נתונים על גודל הגוש וגודל השד סיפור משפחתי אם יש או איןבכל אופן את זרורה להמשך בירור וטיפול ואולי הבשורה הטובה ש אם הגוש קטן אין צורך בכריתת השד אלא בכריתה חלקית אך כאמור חסרים נתונים נשמח לענות תמיד תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך בוקר טוב בוקר חדש ויפה אל תתיאשי את לא לבד בסיפור הזה אנחנו אתך וננצח לדאבוני חלית בסרטן שד ממאיר מהסוג השכיח המחלה ניתנת לריפוי חסרים לי קצת נתונים על גודל הגוש וגודל השד סיפור משפחתי אם יש או איןבכל אופן את זרורה להמשך בירור וטיפול ואולי הבשורה הטובה ש אם הגוש קטן אין צורך בכריתת השד אלא בכריתה חלקית אך כאמור חסרים נתונים נשמח לענות תמיד תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
אתה עונה בכל כך הרבה רגישות, אנושיות ונחמדות שזה מעלה את המורל לכל מי שקוראת אותך. מחזקת ידיך!
לדר' זילברמן תודה על התמיכה והעידוד.מילים חמות תמיד עושות טוב בנשמה. גודל הגוש הוא 1.5 ס"מ והשד לא קטן. אין רקע משפחתי של סרטן השד (אני החלוצה). תודה על התייחסותך.