שחלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אחרי שנתיים של זלודקס חזר המחזור. אומנם לא סדיר. הייתי אצל רופא נשים ובבדיקת אולטרא סאונד של השחלות כתב" שחלות תקינות למראה" שאלתי מה זה אומר? האם ניתן לסמוך על זה שבעתיד הקרוב אוכל להכנס להריון? האם ניתן ללמוד מכך שהן מתפקדות? מה ניתן ללמוד מכך ומה לא? אני בת 36 ומאוד מאוד רוצה להרחיב את המשפחה מחכה לסיים טמוקסיפן העוד שנתיים. תודה ושבוע טוב דורית
לדורית חשוב מאוד שהחלות נראו תקינות. צריך לבצע בדיקת אולטרהסאונד אצל רופא מומחה לאולטרהסאונד כדי שיערך מדדים לתפקוד השחלה (בנוסף לפרופיל ההורמונלי). יש לבדוק את נפח השחלות ואת כמות הזקיקים בזמן המחזור. בנוסף ניתן לבדוק באם יש התפתחות זקיקים כשבועיים לאחר המחזור.
אל פרופסור אילן כהן, תודה רבה על תשובה מקצועית ועיניינית. עזרת לי מאוד דורית