ארימדקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 70 מ-ספטמבר 2004 מטופלת ב-טמוקסי20 לאחר שחליתי בסרטן השד.עברתי לפי הסדר כימוטרפיה -ניתוח למפקומי -הקרנות.לאחרונה הוצע לי בהתחשב במקרה שלי רהיינו גידול גדול עם בלוטות נגועות ורצפטור אחד שלילי ואחד חיובי הנמצאת בסיכון לחזרת המחלה להמשיך טיפול ב-ארידמקס העשוי להקטין את חזרת המחלה.כמובן שאצטרך בתקופת הביניים (בין שנה וחצי לשנתיים וחצי)לממן את הטיפןל מכיסי. ברצוני לדעת אם אכן צעד זה יהיה נכון.
החלפה של טיפול הורמונלי מ טמוקסיפן לארימדקס- זה הצעד הנכון ביותר על-פי המחקרים האחרונים עם תוצאות יותר טובות מאשר המשך טמוקסיפן .