כאבים לאחר ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצוות שלום ! לפני שבוע ביצעתי ביופסיה. השבוע נקבלתי תוצאה חיובית (יש לי סרטן). מאז הביופסיה הגוש החל לכאוב והכאבים מתפשטים בהדרגה. כעת גם הזרוע כואבת לי. טרם קבלתי מועד לניתוח. מה עלי לעשות בדבר הכאבים? מודה מראש על התשובה. 0
ייתכן שהכאבים הם בגלל שטף הדם שנוצר בגלל הביופסיה, הם מלווים גם בהתפשטות כתם כחול מכוער בשד, וחולפים לגמרי כעבור זמן. רפואה שלמה
גם לי היית רגישות לאחר הביופסיה ,וגם הצבע השתנה בגלל שטפי הדם , מאחל לך החלמה מהירה והתעודדי מחלימים מזה ,תהיי חזקה 90%מהחלמה מצב הרוח. ראובן