נשירת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! עברתי ב-01.04 עברתי ניתוח lampectomy בגלל סרטן בשד. עברתי אחר כך טיפולים כימוטרפיים וכן הקרנות. בסוף9.04 סיימתי את כל הטיפולים. בזמן הטיפולים נשר לי כל השיער, וצמח שוב לתפארת לאחר מכן. כשנה לאחר סיום הטיפולים החלה לי נשירת שיער מסיבית, וכמו כן שערי שהיה מתולתל עד מקורזל, התישר לחלוטין! האם זוהי תופעה מוכרת? שולה.
לשולה היקרה שלום, בפרק העוסק בהתמודדות עם נשירת שיער באתר "אחת מתשע" מצוין כי יתכן והשיער החדש הצומח לאחר הטיפולים יהיה שונה מעט משהיה קודם מתולתל יותר או שונה בצבעו. הנה הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=hair_loss.pdf לגבי הנשירה שחזרה לאחר שהשיער צמח, רצוי להתיעץ עם הרופא המטפל. תוכלי להיעזר גם בקישורים הבאים העוסקים בכימותרפיה ובעצות להתמודדות עם תופעות הלואי: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=chemo.pdf http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=tips2.pdf בברכה, צוות אחת מתשע