כריתה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם ובמיוחד למנהלת אחד מתשע. לפני כמה שבועות הפרסמה כתבה בעיתון לאישה על שלוש נשים שלא רצו לעשות שיחזור לאחר כריתה. וזאת מפני שזה כרוך בכאבים עזים. אני הייתי בדיוק לפני ניתוח כריתה והכתבה לא בדיוק "עודדה אותי" . לדעתי כתבות כאלו צריכים להביא כמה דעות וכמה סיפורים גם בעד וגם נגד וזה יתן לאחרות פרספקטיבה יותר חדה. כיום אני לאחר הכריתה ובאמצע השחזור ואני יכולה לספר לכולם שזה בכלל לא נורא כואב, (כאבי שיניים יותר כואבים)... אז שיהיה בהצלחה לכולם.!!!!!
אורנה יקרה אני מאוד שמחה שכתבת את זה האם את מתכוונת שגם כריתה פחות כואבת מכאבי שיניים אני עומדת לפני כרטיתה וזה מאוד מפחיד אותי גם פסיכולוגית וגם בגלל שבחיים לא עברתי ניתוח הרדמה וכו את יכולה לעודד אותי קצת יותר? אשמח תודה רבה