אל אנה גולדברט
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה.. אין לי מחשב בגלל זה לא כתבתי זמן רב לפורום.. יום רביעי מתקרב.. רק רציתי לקבל "בהצלחה"ממך.. זה חשוב לי.. אני יעדכן אותך במתרחש כשתיהיה לי הדרך באהבה בתאל..: ]]
בתאל היקרה, הרגשתי בחסרונך ותהיתי למה את לא כותבת. יום רביעי אכן מתקרב אבל אני משוכנעת כי את מוכנה לחוויה זו. הינך בחורה אמיצה וחזקה ואני מאמינה שתעברי חוויה זו בשלום . יש לך את כל "הבהצלחה" שבעולם ממני. אני מקווה שהניתוח יעבור במהרה ובקלות ותוכלי במהרה לשים חוויה זו מאחורייך. ממחר עד יום שישי אני יוצאת לכנס בחו"ל, אולם ביום שישי אחזור ואחכה לעדכון ממך. באם תתפני קודם, את מוזמנת לכתוב לי ואעשה כמיטב יכולתי לענות לך גם מחו"ל. בהצלחה מחזיקה לך אצבעות, אנה