טיפולים לאחר כריתת גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לפני שבוע כריתת גוש סרטני מהשד, הבלוטות היו נקיות. עכשיו מתחיל הדיון על המשך הטיפול. השאלה החשובה ביותר שלי היא האם בטיפול כימוטרפי תמיד נושר השיער או שיש טיפול כימי בו השיער איננו נושר תודה לתשובה מהירה ואמיתית
עדי שלום, יש טיפול שהשיער נושר כולו ויש טיפול שרק חלקי. בכל אופן כדאי שתדעי שבשני המקרים לפני יותר קשה מאשר את נמצאת בתהליך. יש מקום בשם כול השיער
הכל תלוי בגיל, מצב הוסת, גודל הגוש, רצפטורים, HER2, דרגת ממאירות. לפי אלה קובעים את הטיפול השאלה החשובה ביותר שאת צריכה לשאול היא מה הטיפול הטוב ביותר שאת צריכה לקבל, ורק לאחר מכן לגבי השער. השער חשוב, אך צומח חזרה. החיים - לא.