בדיקה חדשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי על בדיקה שנקראת oncotype dx ורציתי להבין יותר על בדיקה זו אשמח אם תענו לשאלתי בתודה מראש שושנה
שושנה היקרה שלום, בדיקת OncotypeDX מבדילה בין גידולים המגיבים היטב לטיפול בטמוקסיפן (שאינם דורשים טיפול כימי) לבין גידולים שאינם מגיבים היטב. בדיקת OncotypeDX אינה מציינת מהי הכימותראפיה הטובה ביותר. יכולות לבצע את הבדיקה - נשים שמחלתן אינה מערבת את קשריות הלימפה, מכיוון שהבדיקה תוקפה רק באוכלוסיית נשים כזו, והמסקנות תקפות רק לנשים שמחלתן דומה. בנוסף לכך, תוכלי לקרוא על הבדיקות הביולוגיות בפרק המוקדש לנושא באתר של עמותת "אחת מתשע" http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=biological_1.doc בסיכום האירוח של דר' ליאור שושן-גוטמן, מנהלת אונקוטסט, בפורום השכן, להלן הקישור לסיכום התשובות לשאלות בנושא: http://forums.nrg.co.il/index.php?show=16952 מקווה שמידע זה יעזור לך, שבת שלום, אנה