בואו נצא להלחם לגביי מתן התרופות חינם( ההרצפטין)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בואו משפחות יקרות למען בריאות קורביינו נלחם בואו צאו איתי ביחד להפגין מול משרדו של שר הבריאת שלא עושה כלום ועסוק בבחירות וביינתיים אנשים סובלים שר בריאות? לא בדיחה מהלכת!!!!!
שלום לך דפנה! שמי פנינה ואני חולת סרטן,אשר זקוקה לתרופת ההרצפטין,גם אני נילחמת עם משרד הבריאות, אנא צרי עימי קשר כי גם אני בקשר עם כמה חברי כנסת : כמו למשל,יולי תמיר,זהבה גלאון,אופיר פינס, ויש עוד כמה אנשים אשר מנסים לעזור לי ולעוד כמה מאות נשים אשר רוצות לחיות, 0522995010 תודה והמשך שבוע נעים.